איך מניעים את העסק?

פורסם ב Jan 25, 2018 על ידי בורדו

איך מניעים את העסק?

השבוע נפגשתי עם מנהל חנות גדולה לכלי כסף, הוא היה נראה סחוט, היה נדמה שכל העולם עומד על הגב שלו, כל שניה צלצל אצלו מכשיר אחר, הוא ענה בכל רגע על שאלה אחרת ובין שיחה לשיחה נתן לנו להבין שהעסק שלו די מקרטע.

ניסינו להבין ממנו מה קורה בשטח, כמה מוכרים יש לו, מי אחראי על השיווק, מי הפרסומאי שלו ואיך מתחלקים התפקידים.

על כל שאלה ושאלה הוא השיב: אני! אני המנהל, המוכר, המשווק, הפרסומאי, ה...

מדובר על עסק רציני שעומד כמעט רק על אדם אחד.

והאדם הזה שב הביתה מידי יום כבוי, מחוסר אנרגיה וחסר סיפוק.

מנהל עסק אמור להבין כי הוא לא מוכרח להיות טוב בכל התחומים. תחום ניהול משאבים אהוב עליך? התמקד בו! אתה לא טוב בפרסום? לא נורא, תשאיר את זה לאחרים.

מנהל חנות כלי הכסף צריך לעשות סוויץ' רציני, עליו להבין שהוא לא חייב להיות סופרמן, לא נורא אם הוא לא מבין בפרסום, לעסק יקרה רק דברים טובים אם הוא יתמקד בנישה שלו.

כי אדם שמתמקד בדברים בהם הוא טוב ביותר, מצליח להתמקד במאה אחוזים בתפקידו. כך נשארת לו אנרגיה להמשיך הלאה ולפתח את העסק במלוא המרץ.

אם מנהל עסק שאינו טוב מספיק בתחום השיווק, ינסה להשקיע אנרגיות בשיווק, מרב הסיכויים שהעסק לא יצבור את התאוצה המקסימלית והוא יבזבז את זמנו לשווא.

בתור מנהל, תפקידך הוא לנהל ולקחת את מושכות העסק לידיים.

את כל השאר תשאיר לאחרים.

אם אתה בעל עסק בתחום הבנייה, אתה תהיה זה שניצב בראש הצוות, תדע לעמוד על המשמר ולגבות את התשלום, תדאג לחומרי בניה איכותיים, תהיה זה שעומד בראש המערך האדיר, ייתכן גם שתצטרך להסביר ללקוחות פוטנציאליים מה אתה מציע, אך, זאת בתנאי שהם באים אליך...

 לא תמיד יש למנהל את האנרגיות והזמן בשביל להתעסק גם בשיווק החברה ובמציאת הלקוחות הפוטנציאליים,

אבל, כיצד תמשוך יותר לקוחות? הרי לקוחות הם בעצם השמן שמניע את המערכת, כמו שאין בית ספר ללא תלמידים, כך אין עסק ללא לקוחות...

בדיוק לשם כך יש את המשרדים המתאימים, תפקידם יהיה להעניק לעסק שלך מעטפת פרסומית מושלמת, לבנות עבורך אסטרטגיה, לשווק את העסק שלך, לפרסם אותו ולהביא את הלקוחות באופן המוצלח ביותר.

פרסום? מכירות? ניהול האתר? זה כבר לא שייך אליך, אתה תשקיע מאה אחוזי אנרגיה במה שאתה מוצלח בו...

כשנפגשנו עם הצוות של מזל"ט (אתר אירועים ארצי, חדש וגדול שנמצא בשלבי הקמה), הבנו כבר בהתחלה שיש כאן מוחות מעולים.

ישנו מנהל חזק שמודע לתפקידו המדויק, יש גם צוות בטוח ופעיל ואפילו 2 אנשי מכירות שעושים הכל בשביל להגדיל את העסק,

כל אחד טוב במה שהוא עושה. 

אבל, הם ידעו שזה לא מספיק, יש צורך באנשי אסטרטגיה, פרסום, קופי, אנשי דיגיטל ועוד...

כי  כאשר כל אחד עושה את מה שהוא יודע לעשות, ומפנה זמן לדברים החשובים-

אז אתה יכול להיות מנהל ב100%

כי הגיע הזמן שתתחיל ליהנות מעסק מצליח ותניע אותו לעבר עתיד מלא שגשוג וביטחון כלכלי!

אין תגיות שנוספו.