שיטות להזנקת רווחים בלי להוציא שקל

רוצים לקדם מכירות ולהגדיל רווחים? קבלו 3 שיטות להגדלת מכירות בצורה אפקטיבית בעלות נמוכה הזמן שלכם שווה זהב, וזה הזמן לעשות איתו כסף איך ? 1. כשאתם מציעים מוצר ללקוח תנו לו ערך מוסף והוכיחו את מומחיותכם והידע המקצועי הנרחב שלכם במוצר שהוא מתעניין בו. נניח שאתם רוצים לקנות חולצה ונכנסים לשתי חנויות בגדים – באחת המוכר מצביע לכם על המדף עם חולצות ואומר "זה נמצא שם. תבחר/י". ואילו בחנות השנייה המוכר ניגש אתכם למדף, מסביר לכם על סוגי החולצות, מראה אילו מהם יחזיקו מעמד בהתאם לסוגי הבד, ומייעץ לכם מה לבחור בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם. ברגע כזה תרגישו לא נוח לצאת בלי לקנות משהו ויותר מזה – תעדיפו לרכוש כאן וגם, בזמן שבחנות הראשונה שבה לא השקיעו בללמד אתכם – איבדו אתכם בתור לקוח. כאשר אתם מלמדים אנשים, אתם הופכים למומחה עבורם, למישהו שדואג להם ולא סתם איש מכירות שלוקח מהם כסף. האמון בכם עולה והמכירות מזנקות! 2. הציעו ללקוחות מוצרים משלימים למוצר שהם קנו כדי להגדיל את הכנסות העסק, לא תמיד חייבים לחפש לקוחות חדשים. אפשר פשוט להגדיל את גובה העסקה הממוצעת. לשם כך עליכם לעודד את הלקוחות לקנות יותר מוצרים בכל פעם שהם מבצעים רכישה אצלכם, ולהשאיר יותר כסף בקופה בכל קנייה. הדרך הראשונה לביצוע השיטה היא להציע ללקוח להוסיף לקנייה שלו עוד משהו שאפשר להשתמש בו ביחד עם מה שהוא כבר קונה – אקססורי משלים, תוספת שתשדרג לו את חווית השימוש וכו'. עבור קנייה של מערבל מזון זה יכול להיות ספר מתכונים, עבור מצלמה זה יכול להיות פלאש, חצובה ותיק נשיאה, ועבור אופניים זו יכולה להיות ערכה לתיקון פנצ'רים. זה לא חייב להיות מוצר פיזי, אלא יכול להיות גם שירות תמיכה לתקופה מסוימת, סדנא שבה הלקוח ילמד להשתמש במוצר שרכש או שעות ייעוץ עם איש מקצוע. 3. אחדו מוצרים משלימים לחבילות ותרוויחו הרבה יותר. עוד דרך להגדיל את כמות הכסף שכל לקוח משאיר בקופה בכל קנייה שלו, היא להציע ללקוח חבילה שכבר כוללת בתוכה מוצרים או שירותים שמשלימים זה את זה. ולאחד מוצרים ושירותים שונים בעסק שלכם, לחבילה אחת. כמו לדוגמא חנויות למוצרי טיפוח שבהן אפשר לקנות אריזה הכוללת קרם לחות, סבון, שמפו, פילינג ותכשירים נוספים \ סט סכיני גילוח עם קצף גילוח וקרם הרגעה לעור הבאים בחבילה אחת כדי להפוך את החבילה לאטרקטיבית יותר, כדאי לתת עליה הנחה, כך שהמחיר שלה יהיה קצת יותר נמוך מקנייה של כל המוצרים בנפרד. זה יעודד את האנשים לרכוש את החבילה וייתן להם תחושה שהם משלמים פחות מהמחיר המלא ויוצאים ברווח – ואתם תרוויחו על הדרך הגדלת מכירות של מוצרים רבים ולא רק אחד בכל פעם. התחילו ליישם את שלושת הטיפים האלה בעסק שלכם, וההכנסות שלכם יגדלו בלי להגדיל את תקציב הפרסום או לבצע מהלכים שיווקיים ואסטרטגיות מסובכות – המפתחות בידיים שלכם. בהצלחה!